Bakırköy Belediye Başkanı Ovalıoğlu, üniversite öğrencileriyle buluştu
(İSTANBUL) - Bakırköy Belediye Başkanı Ayşegül Ovalıoğlu, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileriyle bir araya geldi. "Kampüsten Kente Uzanan İş birliği" seminerine katılan Ovalıoğlu, eğitim hayatından yerel yönetime kadar pek çok alanda öğrencilere bilgi verdi. Başkan Ovalıoğlu, İstanbul...
Haberi Oku