Bakan Kurum, Londra’da İklim Eylem Haftası etkinliğine katıldı
(ANKARA) - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen İklim Eylem Haftası etkinliğine katıldı. Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres'in iklim krizi, enerji dönüşümü ve iklim finansmanına ilişkin değerlendirmelerini dinlediklerini belirterek, "COP31 Başkanlığı olarak küresel iklim hedeflerinin...
Haberi Oku