Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldı
(KÜTAHYA) - Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, 30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa katılan Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, gençlerin gelişimine katkı sağlayacak merkezin kente hayırlı olmasını diledi. Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılış programı, Kahveci’nin katılımıyla...
Haberi Oku