Sinop Belediye Başkanı Gürbüz’den güvenli plaj ve çevre duyarlılığı çağrısı
Haber: Mustafa USTA(SİNOP) - Sinop Belediye Başkanı Metin Gürbüz, kentte 2024 yılından itibaren cankurtaran ve güvenli plaj hizmetlerini yaklaşık dört kat artırdıklarını belirterek, bu yıl 12 plajda 16 cankurtaran ve iki sağlık personeliyle hizmet verdiklerini açıkladı. Gürbüz, vatandaşlara rip akıntılarına karşı...
Haberi Oku