Öğretmenler 13 gündür sürdürdükleri açlık grevini sonlandırdı
(ANKARA) - Özel sektör öğretmenleri ile mülakat mağduru öğretmenler, 13 gündür sürdürdükleri açlık grevini sonlandırma kararı aldı. Öğretmenler adına yapılan ortak açıklamada, "Arkadaşlarımızın, ailelerimizin hayatı ve yaşayabilecekleri olumsuz durumlar karşısında sorumlu davranıyor, kamuoyunun ve kamuoyunun temsiliyetini üstlenmiş aydın, akademisyen, sanatçı dostların...
Haberi Oku