Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü
(ANKARA)- Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi. Işıkhan, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı: "Özel sağlık sektörünün kıymetli temsilcileriyle bir araya gelerek çalışma hayatına ve istihdama ilişkin güncel konuları kapsamlı...
Haberi Oku