SAĞLIK SEKTÖRÜ

Gündem

Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü

(ANKARA)- Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi.  Işıkhan, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı: "Özel sağlık sektörünün kıymetli temsilcileriyle bir araya gelerek çalışma hayatına ve istihdama ilişkin güncel konuları kapsamlı...

Haberi Oku
Giriş Yap

Söz Vanda ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!