Ortahisar Belediye Başkanı Kaya: “Üç mahallemize ulaşım sağlayan köprüyü DSİ yapacak”
(TRABZON)- Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, "DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025...
Haberi Oku