Açlık grevindeki öğretmenlerden açıklama: İki arkadaşımız hastaneye kaldırıldı
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Açlık grevindeki öğretmenlerden açıklama: İki arkadaşımız hastaneye kaldırıldı

Açlık grevindeki öğretmenlerden açıklama: İki arkadaşımız hastaneye kaldırıldı

Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası, açlık grevindeki iki öğretmenin ambulansla hastaneye kaldırıldığını açıkladı.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası, açlık grevindeki iki öğretmenin ambulansla hastaneye kaldırıldığını açıkladı.

Sendikadan yapılan açıklamada, “İki arkadaşımız, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Arkadaşlarımızın sağlık durumunu takip ediyoruz. Ancak sözler verip arkasında dur(a)mayan bürokratlara sesleniyoruz: Biliyoruz bizi takip ettiğinizi, biliyoruz herkes gibi sizin de gözünüz mücadelemizin üzerinde! Biliyoruz bizi yok saymanızın yaratacağı sonuçların farkında olduğunuzu! Tüm bu yaşananlara son vermek sizin elinizde! Yapmanız gereken tek şey harekete geçmek, görevinizi yapmak! Bizim kaybedecek bir şeyimiz kalmadı!” denildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Açlık grevindeki öğretmenlerden açıklama: İki arkadaşımız hastaneye kaldırıldı
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Söz Vanda ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!